2014/09/20

Adrisaurus (Toy Story 2) - When my brother loved me

When my brother loved me
Mikor a bátyám szeretett

When my brother loved me,
everything was beautiful
Every hour we played together,
lives within my heart
And when I was sad, he was there to dry my tears
And when he was happy, so was I, 
when he loved me

Through the summer and the fall, 
we had each other, that was all
Just he and I together, a perfect family
And when I was lonely, 
he was there to comfort me
And I knew that he loved me

So the years went by,
dad made us train
And he began to drift away,
I was left alone
Still I waited for the day, when he'd say 
"I will always love you."

Lonely and forgotten, 
never thought we'd meet again,
He called my name and asked me once again to run away,
Like he loved me, 
when he loved me
When my brother loved me, 
everything was beautiful,
Now we'll finally go back
to our start

When he loved me


Mikor a bátyám szeretett
minden csodálatos volt
Minden játékkal töltött óránk
a szívemben él
És mikor szomorú voltam, ott volt, hogy felszárítsa a könnyeim
És mikor boldog volt, én is az voltam, 
mikor még szeretett engem…

Télen és nyáron át ott voltunk egymásnak, ennyi az egész
Csak Ő és én, tökéletes családként
És mikor magányos voltam, 
ott volt, hogy vigasztaljon
És tudtam, hogy szeret engem

Aztán évek szálltak tova,
apánk vonatra tett minket
És Ő kezdett eltávolodni tőlem,
magamra maradtam
De még vártam a napra, mikor majd azt mondja „Mindig szeretni foglak!”

Egyedül és elfeledten, 
azt hittem már sosem találkozunk
De Ő a nevemen szólított és még egyszer arra kért, hogy meneküljek
Mintha szeretne, 
mint mikor még szeretett…
Mikor a bátyám szeretett 
minden csodálatos volt
És most végre visszatérünk 
a kezdetekhez

Mikor még szeretett engem