2014/09/19

Ivri Lider - Jesse

Jesse
Jesse

I love a boy named Jesse
But Jesse doesn't love me back
He says he has a girl in Chelsea 

he wants so much

I love a boy named Jesse
But Jesse doesn't love me back
He says he's insecure about
what he feels and what he wants
What he feels and what he 
wants...

But every time he smiles at me
I know we are the same
And that he'll change
his world for me
If he just knew my name

There's no need
for you to say you saw the life
they chose for me
For me...

I love a boy named Jesse
But Jesse doesn't love me back
He wants to kiss and go to bed
but he doesn't want to talk

I love a boy named Jesse
But Jesse doesn't love me back

He says he's straight and all that stuff
is only in my mind
Only in my mind...

All I can hide
I'm doing fine

But every time he smiles at me
I know we are the same
And that'll he'll he change
his world for me
If he just knew my name

There's no need
for you to say you saw the life
they chose for me
For me...

I love a boy named Danny
But Danny doesn't love me back
He says he has a girl in Chelsea 

he wants so much

I love a boy named Danny
But Danny doesn't love me back
He says he's insecure about what he feels and what he wants

What he feels and what he 
wants...


Szeretek egy Jesse nevű fiút
De ő nem szeret viszont
Azt mondja, van egy barátnője Chelsában, és tényleg ezt akarja

Szeretek egy Jesse nevű fiút
De ő nem szeret viszont
Azt mondja, nem tudja eldönteni,
hogy mit érez, és mit akar
Hogy mit érez, és mit akar...

De mindig, mikor rám mosolyog
Tudom, hogy ugyanolyanok vagyunk
És hogy megváltoztatja majd a világát 
Már csak az is, ha megtudja a nevem

Nincs szükségem rá,
hogy azt mondd, ismered az életet,
amit ők választottak nekem
Nekem…

Szeretek egy Jesse nevű fiút
De ő nem szeret viszont
Meg akar csókolni és lefeküdni velem,
de beszélni már nem

Szeretek egy Jesse nevű fiút
De ő nem szeret viszont

Azt mondta hetero, és hogy ezt az egészet csak én találtam ki
Csak én találtam ki...

Mindent el tudok rejteni
Ebben jó vagyok

De mindig, mikor rám mosolyog
Tudom, hogy ugyanolyanok vagyunk
És hogy megváltoztatja majd a világát 
Már csak az is, ha megtudja a nevem

Nincs szükségem rá,
hogy azt mondd, ismered az életet,
amit ők választottak nekem
Nekem…

Szeretek egy Danny nevű fiút
De ő nem szeret viszont
Azt mondja, van egy barátnője 
Chelsában, és tényleg ezt akarja

Szeretek egy Danny nevű fiút
De ő nem szeret viszont
Azt mondta nem tudja eldönteni,
hogy mit érez, és mit akar

Mit érez, és mit akar...